Tuesday, December 21, 2021

Når du dater en udenfor hendes race

Når du dater en udenfor hendes race



Synes normalt de er så meget bedre end alle andre. Brugt af hundredvis af universiteter, non-profitorganisationer og virksomheder. Hvordan griber du situationen an? Spring til primær navigation Spring til indhold Spring til sidefod. Alt for aggressiv og svær at omgås.





Læserinteraktioner



DAGENS årlige Toy Drive bliver virtuelt - her er hvad du behøver at vide. Q: Min datter er 14 og bliver interesseret i drenge, og hun virker mere tiltrukket af fyre uden for vores race. Jeg er ikke en racistisk person, men jeg vil gerne fraråde dette af en simpel grund: At mange mennesker ikke er fair over for et blandet par, og jeg ønsker ikke, at hun skal lide for dette. Mens jeg skriver dette, lyder det som om jeg er fordomsfuld, men jeg ønsker virkelig ikke at hun skal have smerter som følge af dette.


Er der en måde at afskrække disse forhold uden at virke fordomsfulde? Enkelt og enkelt. Ifølge American Heritage Dictionary er fordomme defineret som "en negativ dom eller mening dannet på forhånd eller uden viden eller undersøgelse af fakta. Jeg forstår din bekymring for de sociale vanskeligheder, som et blandet par kan stå over for, men disse har en tendens til at være påvirket af gamle, forældede forestillinger.


Derudover skal du tage højde for muligheden for, at blandede par i din datters sociale situation ikke får særbehandling eller fordomme fra jævnaldrende. Børn i dag har oftere chancen for at lære børn af forskellig race, religion og etnisk baggrund at kende, en mulighed som mange af deres forældre ikke havde, når du dater en udenfor hendes race. Uanset hvad kan jeg garantere, at din datter ikke vil forstå din holdning.


Når det er sagt, er der to vigtige faktorer, som I begge skal tage i betragtning, når I beskæftiger jer med emnet kærester generelt og denne situation i særdeleshed. Jeg foreslår, at følgende to punkter diskuteres mellem dig og din datter:.


Med denne form for kommunikation tror jeg på jer begge, for at parafrasere Dr. Martin Luther King, kommer for at bedømme din datters dates efter indholdet af deres karakter frem for farven på deres hud. Ruth A. Peters, Ph. Hun er også konsulentpsykolog for familieprogrammet på Pritikin Longevity Center, en ernærings- og træningsfacilitet i Aventura, Florida. For mere information kan du besøge hendes hjemmeside på. Copyright © af Ruth A. Alle rettigheder forbeholdes.


BEMÆRK VENLIGST: Oplysningerne i denne kolonne skal ikke opfattes som at give specifik psykologisk eller medicinsk rådgivning, men snarere for at tilbyde læserne information for bedre at forstå deres og deres børns liv og helbred. Det er ikke beregnet til at give et alternativ til professionel behandling eller at erstatte en læges, psykiaters eller psykoterapeuts ydelser, når du dater en udenfor hendes race.


IE 11 understøttes ikke. Besøg vores side i en anden browser for en optimal oplevelse. HOP TIL INDHOLD. Del dette -. Følg med i dag. Flere mærker. Facebook Twitter Når du dater en udenfor hendes race SMS Udskriv Whatsapp Reddit Pocket Flipboard Pinterest Linkedin. 28. maj kl. UTC. Af Ruth A.





franske datingsider gratis



Ifølge American Heritage Dictionary er fordomme defineret som "en negativ dom eller mening dannet på forhånd eller uden viden eller undersøgelse af fakta. Jeg forstår din bekymring for de sociale vanskeligheder, som et blandet par kan stå over for, men disse har en tendens til at være påvirket af gamle, forældede forestillinger.


Derudover skal du tage højde for muligheden for, at blandede par i din datters sociale situation ikke får særbehandling eller fordomme fra jævnaldrende.


Børn i dag har oftere chancen for at lære børn af forskellig race, religion og etnisk baggrund at kende, en mulighed som mange af deres forældre ikke havde. Uanset hvad kan jeg garantere, at din datter ikke vil forstå din holdning. Når det er sagt, er der to vigtige faktorer, som I begge skal tage i betragtning, når I beskæftiger jer med emnet kærester generelt og denne situation i særdeleshed.


Jeg foreslår, at følgende to punkter diskuteres mellem dig og din datter:. Med denne form for kommunikation tror jeg på jer begge, for at parafrasere Dr. Martin Luther King, kommer for at bedømme din datters dates efter indholdet af deres karakter frem for farven på deres hud.


Ruth A. Og en del af forsøget på at blive allieret er at forstå, at nogle gange har din partner bare brug for en anden lige nu. Det lort er hårdt. Og især i romantiske eller seksuelle forhold, hvor den ene, begge eller alle har tætte bånd til din familie, er det et must at huske på, at familier fungerer forskelligt kultur til kultur.


For er de virkelig? Eller skaber du en standard af hvidhed og straffer din partner for at afvige fra den norm? Mit råd? Fortæl dem, hvorfor det, de sagde, er skadeligt og sårende. Afliv nogle myter. Giv dem en lille historielektion. Tilbyd dem nogle alternativer. Send dem en nyttig YouTube-video.


Men sørg for, at du rent faktisk tager fat på det. Vil de have dig til at være forbindelsesleddet - eller ville de føle sig mere trygge ved at tale for sig selv? Vil de have lidt alenetid bagefter - eller måske lidt tid til at debriefe med dig?


Og hvordan kan alle komme videre som en gruppe? Fordi Craig og Manny er det. Vil du byde på mig på en dateauktion? Fordi Wesley vil have Anya til det. Hvordan griber du situationen an?


Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Gem mit navn, e-mail og websted i denne browser til næste gang, jeg kommenterer. Opmuntring, når du har mest brug for det. Livet er rodet. Og uden støtte mister mange håbet om, at tingene nogensinde bliver bedre. Vi ønsker, at du skal vide, at du IKKE er alene. Grundlagt for over 25 år siden af ​​ungdomstaler og radiovært, Dawson McAllister, har vi hørt de kampe, folk står over for og lært, hvordan man tilbyder livsændrende støtte.


Vores mission er at nå, redde og genoprette dem, der er knuste og håbløse. Vi opmuntrer folk midt i deres kampe ved at give klar tænkning og rigtige værdier. Hvis du har brug for øjeblikkelig hjælp. Ring , eller ring til National Suicide Prevention Lifeline på 1. Spring til primær navigation Spring til indhold Spring til sidefod. Kommentarer Hvordan griber du situationen an? Efterlad et svar Annuller svar Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.


Bevogt dit hjerte Datingforhold. Gutter, hold jer væk fra hende. Hvorfor holde et forhold hemmeligt? Kan min bedste ven lide eller elsker mig?

No comments:

Post a Comment